A Rossetti Bizsu második workshopján ismét csodás kiegészítőket mutattak be. A sokféle különböző stílus és forma mellett nagy előnye a márkának, hogy termékpalettája bárki számára elérhető.
A cég 20 éve van jelen a magyar piacon, így a jó minőség és az up to date design révén mára az ország legnagyobb bizsu beszállítói lettek.
Gondosan ügyelnek arra, hogy hétről hétre új kollekció fogadja a vásárlókat. Termékeiket webáruházukban: www.rossettibizsu.hu vagy viszonteladói partnereiknél lehet beszerezni. Partnerük például a Rossmann, az Auchan, a Müller.
Az idei workshop témájával a mai nő egy bizonyos problémáját sikerült középpontba állítani. Azaz felveszünk egy ruhát és nem biztosan tudjuk, milyen kiegészítővel lehetne a legjobban feldobni. Különösen fontos ez egy ünnepi öltözéknél!
Lakatos Jusztina a brand kreatív vezetője rengeteg ötlettel állt elő. Megmutatta, hogy egy egyszerű szettből is lehet elegáns darabot varázsolni csupán a színekre és a formákra kell ügyelnünk.
Idén ősszel hódít a gyöngy, valamint a a rosegold és a hematit kifinomult árnyalatai. Továbbra is divat a csipke és a csipke hatású kiegészítők, és még az idei télen is divat a choker.
A hűvös idő beköszöntével előkerülnek a stólák, sálak, erre sokféle kötési technikát láthattunk. Ismét bebizonyosodott, ugyanaz a kiegészítő mennyire másként működik attól függően, hogyan tesszük magunkra.
Jankó Zsanett smink- és maszkmester sminkelésre és sminktanácsadásra invitálta a workshop résztvevőit. Szikriszt József mesterfodrász, a nemzetközi JOICO márka is képviselője gyorsan elkészíthető frizurákat alkotott a jelenlévőknek, és példákat mutatott a különböző nyakláncok, karkötők felhasználására a hajban is.
A workshopon a bemutató modellek a Nana’s Fashion és a Pepe Jeans ruháit viselték.
Forrás: Rossetti bizsu blog